Frihet...

... är namnet på konventet vi ska ha i Halmstad nu i sommar.

En sak som skiljer detta konvent från t.ex. Världskonventet i Barcelona lite senare samma sommar är den mycket låga registreringsavgiften på bara...


... 80 kronor...

... det är visserligen samma siffror som i Spanien... men där kostar det 80 Euro (ca. 800 spänn) att registrera sig... i Halmstad så får du både en stuga, käk och registrering för det priset... så om jag får ge er som läser min blogg ett tips så är det att snabbt som fan boka in en stuga i Gullbranna... det är ett kanonkonvent... jag lovar...

Vi har idag gjort klart med infon som ska läggas ut på NA Sveriges hemsida... har vi tur så kommer den mycket snart att synas där... för klaffar allt så skickar vi den till publicering redan imorgon... Här får ni en förhandstitt på hur den kommer att se ut... för efter många goda skratt och en trevlig dag tillsammans i goda flitiga vänners lag... så ligger förslaget nu...


... på min dator...

Vi är jättenöjda med resultatet... såklart *L*...

Kommentarer :

#1: Elvira

Absolut, ska ta dig på orden å boka på direkten..så fort den kommer ut på sidan då...

Shit va spännande..mitt första konvent blir det..ler

Kramkram

skriven
#2: peter

Detta året så kommer man att få boka stugorna direkt av Gullbrannagården... vi hoppas att kunna lägga in priserna på hemsidan imorgon... tror det kommer att kosta ungefär 670 kronor för både käk och boende... det gjorde det sist vi hade tredagars konvent... du är jättevälkommen... och glöm nu inte yogakläder och badprylar L.



(((kram)))

peter

skriven
#3: Elvira

Nä, just det..yoga kläder va det ja..har ju redan skrivit in det, i nästa års kalender!Kramkram

skriven
#4: peter

Bra L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Eva T

Hej min Vän !

Det är priset i flerbäddshusen i bästa fall, väl ? ?

Jättehäftig flyers å trevligt ska det bli som vanligt. Kram

skriven
#6: peter

Så är det nog... jag vet faktiskt inte riktigt... men litar på dig... igen L... hajar du... igen L...



(((kram)))

peter

skriven
#7: Elvira

Ingen otålig här inte..ähum..

Hittade nummret till Gullbrannagården, ringde..å så går det inte boka förrän den 5 Januari..elände ler

Men jag har hört att det finns Måååånga stugor, så det hinns nog..

Kramkram

skriven
#8: peter

Så jävla rätt tänkt... sidan är nu klar efter att vi gjort lite finslipningar (det är lite dyrare än vad jag trodde... men överkommligtL)... men det är klokt att vara ute i god tid för det kommer att bli rusning efter stugorna när sidan kommer ut på nätet... allt annat skulle förvåna mig... detta konventet har ett mycket gott rykte...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :