Kapitulation...

... kan betyda mycket för mig.

Det fanns en tid då jag trodde att det innebar en total förlust... och var något ruskigt negativt.

Så är det inte längre... nä nuförtiden så betyder oftast en kapitulation en seger för mig... att jag slipper lägga mer energi på helt onödiga grejer som jag ändå inte kan ändra på... det betyder ju att jag ger upp... det betyder inte att jag slutar att kämpa... men jag kan använda min energi på ett bättre sätt.

Som nu... med bloggen som strular med mig... här kan jag inte logga in på vanligt sätt och jag ser inte om mina svar på era kommentarer kommer med... så jag ger upp... och gör på ett annat sätt... för in kom jag ju här som ni ser... hittade en annan väg och känner mig faktiskt som värsta datahackern... det riktiga proffset *L*.

Eller som med drogerna... jag gav upp och fann ett helt nytt liv... fantastiskt.

Förresten... jag fick ett MMS nyss...


... å ser till min stora glädje en affisch...

... som nu sitter på högskolan i Halmstad... någon (ja jag vet vilka underbara personer jag menar nu... tack till er vackra och värdefulla människor) hade satt upp den... å jag blev bara såååå jävla glad... värsta bästa fina reklamen ju...

Nä nu har jag inte så mycket mer att säga... mer än... att jag känner...


... kärlek... till allt och alla... skön känsla som jag mer än gärna ger bort till dig...
... ja just precis...
 
DU som läser detta NU!!!

Kommentarer :

#1: Elvira

Tack! =) Precis just jag som läste precis just nu tog till mig det! Å blev genast lite gladare...

(å en av kidsen på jobbet gled förbi å undrade varför jag flinar åt datorn-så jag gav den vidare..å då log han också)

Kram kram

skriven
#2: naken Snigel

TACK!....men jag vet fan inte om jag kan ta emot mer kärlek idag, för jag har fått så enormt mycket kärlek av människor i dag;))).....UNDERBART!...Men va fan, det finns plats för en till;))).......

Kom ihåg nu att jag är en människa som är en paradox;))...asg

skriven
#3: naken Snigel

För jag hatar kärlek men det är det enda jag vill ha. Däremot så kan jag GE MASSOR AV KÄRLEK;))))))



Jag lider av Olbers paradox;))

skriven
#4: naken Snigel

Det är när man kapitullerar som man börjar leva.;)))

skriven
#5: peter

Leende brukar smitta... och ger ju så mycket tillbaks... å ju mer kärlek man ger... ja samma sak... den bara växer hela tiden... kärlek är att ge... rädsla är att ta... ja så sa han... Kaj Pollack.



(((kram)))

peter

skriven
#6: peter

Å visst är kapitulera som att vinna en biljett till livet.



(((kram)))

peter

skriven
#7: Elvira

Thumbs up, å en hel massa kärlek tillbaks, du klokaste kloke..

Kramis

skriven
#8: peter

(((kram)))

skriven
#9: Mia

TACK! Det värmer med lite kärlek i regnvädret! Jag skickar lite tillbaka... Nu skall jag fortsätta och mysläsa tillsammans med frukosten! Kram!

skriven
#10: peter

Fantastiskt... å tack... jag ska genast slösa bort den på min omgivning L... kärlek kan vi aldrig få för mycket av.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :