Miraklet...

... i brännebassalt.

Ja det kan man kalla min biltvätt för... efter ett och ett halvt år så var det då dags... jag hade laddat upp med det dyraste programmet och en flaska att spruta på bilen innan för att lösa upp smutsen... för att ni ska kunna se resultatet så presenterar jag här en...


... före tvätten bild på min bil...

att jämföra med min...


... efter tvätten bild på samma bil...

... inget annat än ett mirakel... och ja... den blev lättare att styra också *L*.

Men säg den lycka som varar... det första som hände efter detta mirakel var att en varningslampa i bilen signalerar för ett ännu okänt fel... och det var ju inget mirakel...

Kommentarer :

#1: naken Snigel

Ett "mirakel" kommer sällan ensam;)



Men utsidan är ju vacker;)

skriven
#2: Anonym

Kan vara nåt glapp efter tvätten bara eller fukt i elen, avvakta nån mil imorgon ifall det inte är nån allvarlig indikering oj oj vad fin den blev............

Ska vi avslöja inrättningen med tanke på att det är de bästa tvättarna som finns ?

Behövs kanske inte men, tvättarna heter Brons Silver Guld och Diamant.

Så gott folk, det är där ni ska tvätta.......

Kram

skriven
#3: Eva T

Hej Min Vän igen.............

Jag gillar inte att min sign å överskrift föll bort.

skriven
#4: naken Snigel

Nej ordning ska det vara;)))



Kram

skriven
#5: peter

Ja insidan tar vi någon annan dag L... hehe... där är det också katastrof L... jaja... långsamt kommer man längst.



Såg att du skriver en bok... kanon L... rätt kvinna på rätt plats L.



Å Eva tack för dina tips... och nä varningsgrejen har inte med tvätten att göra... jag ska kolla upp det lite mer imorgon... sen... ska bara L...



(((kram)))

peter

skriven
#6: naken Snigel

Tack!...rodnar

skriven
#7: Henrik

Otrooolig skillnad!!!!!! Bra jobbat



Nu tar min nyfikenhet över, har försökt lista ut märke och modell på bilen men går bet. Tycker det ser ut som ett Nissan-märke på bakluckan men vilken modell är det i så fall? Snälla Peter, lös mysteriet för mig.



Kram Henrik

skriven
#8: peter

Jo du har så rätt så... Nissan Primera (tror jag den heter)... modernaste bil jag någonsin ägt L.



(((kram)))

peter

skriven
#9: Henrik

TACK!

skriven
#10: Mia

Ett steg fram och två tillbaka. Det är gången på livets stig det! Men vafaan gör det när man har en vit bil, och verkligen ser att den är VIT! En fundering mindre att slippa få magsår av!

skriven
#11: peter

Livet på livets villkor L... å det är inte bara att den är vit... jag kan ta på den ut att bli smutsig L.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :