Vill inte...

... gå på möte nu.

Gör det ändå...

Kommentarer :

#1: Elvira

Varför "vill inte"? Å varför "gör ändå"?

Måste? Huu, måsten är tråkiga saker...

Ha en bra kväll efter mötet då..å faktiskt, hoppas mötet också blir bra...!

Kramis

skriven
#2: peter

Du vet hur det är... kände mig så där lite "bortförklarig"... "har ju redan varit på ett möte idag"... "orkar inte jag e trött"... men va fan... det är inte den "friska" sidan i mig som säger det till mig... vi har startat upp ett möte i lilla Lidhult där det kanske bor 1500 personer... å jag tycker att våra "bonnamöten" här ute i skogen är häftiga... så då har jag också ett ansvar att gå på det mötet och dra mitt strå till stacken om jag är hemma... Vi tillsammans gör det möjligt att tillfriskna mitt ute i skogen.



Å naturligtvis så mår jag skitbra nu efteråt L... det var ett kanonmöte... 10 personer från när och fjärran L... "skogsfolket" L.



(((kram)))

peter

skriven
#3: Elvira

Men va häftigt!! I min by, där det bor ca

10 000 pers, har vi inga möten:(

Så ert skogsmöte låter ju supermysigt!

Förstår att du mår bra efter, det är nog sällsynt att man går hem å inte mår bra..iallafall allra oftast..Shit va jag plötsligt fick akut längtan till ett, jag med..

Kram kram



skriven
#4: peter

Ja visst är det häftigt att kunna ha ett möte precis var som helst... t.o.m. mitt ute i skogen L.



Å hur tror du det känns för oss när vi får besök här ute L... vilket faktiskt händer lite då och då...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Eva T

Hej min Vän !

Saknar er, kan ju inte ta mig till era möte ju. Men jag blir väl med bil vad det lider, å då kommer jag.

Kram

skriven
#6: peter

Vi saknar dig med... fan nu får du få tummarna ur å köpa dig en bil min vän.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :