Jipperdidooo...

... nu börjar det likna något *L*.

Jag blir så himla glad när jag får nåt att funka... å det ska bli skitskoj att börja blogga.

Vad det kommer att handla om på denna bloggen har jag inte den blekaste aning om... kanske om stillastående gräsklippare och en allt vildvuxnare gräsmatta... eller om... ja... något inte fullt så viktigt *L*.

Varför inte om att VågaVa VACKER & VÄRDEFULL... hur jag gör mitt bästa för att bryta mitt gamla mantra om att jag är fel och värdelös... å hur enkelt det är egentligen *L*

Jag tänker liksom som såhär... om jag har förmågan att se vackra och värdefulla människor i min omgivning... ja då... är jag ju VACKER & VÄRDEFULL *L*... så jävla enkelt... det svåra är att bryta den gamla vanan att klanka ner på mig själv... eller svårt... det är liksom bara att upprepa mig tillräckligt många gånger så ställer ju mitt huvud om sig... flippat egentligen så lättmanövererat huvudet är... positiva tankar - positivt mående ... negativa tankar - negativt mående.



hur vill DU må???

(((kram)))
peter

Kommentera inlägget här :