Mina helt underbara vänner...

... betyder hur mycket som helst för mig.

Vi sitter på en pizzeria i stan... Tobbe, Mankan, Roberto å jag... som vanligt så blandar vi allvar och skratt.
Det är så enkelt... inga fördömmande... bara kärlek *L*.

En timme tidigare så har de fått lyssna på en skämmig hemlighet som jag har gått och burit på... ingen av mina vänner använder detta mot mig... nä inte en chans... i detta gänget får man verkligen kämpa hårt för att kunna känna sig utanför... undrar om det är möjligt överhuvudtaget?

Jag kan känna mig accepterad... precis som den jag är... å det är såååå jävla skönt med riktiga vänner... de håller verkligen inte med mig om allt *L*... nä här är det högt i tak... det ges och tas... men det är med kärlek... vi kan munhuggas... ha olika åsikter... tycka ditten och datten om både det ena och andra... men så kommer det helt plötsligt något känsligt ämne upp på tal... och det pratas allvar... om livet på riktigt... det blir intimt... äkta... å så känner jag det... känslan av ÄKTA vänskap... hur vi finns där för varandra... i vått och torrt... hur vi låter var och en växa... tillsammans.

Jag är oerhört tacksam över att vara en sådan lyckligt lottad kille att jag har fått den STORA gåvan av att ha VÄNNER.

TACK för att ni finns i mitt liv.

Kommentera inlägget här :