Proppmätt...

... å ingen som helst lust att kasta mig på gräsklipparen för att avsluta vad jag påbörjat *L*.

Fan jag är en rackare på Stinas kyckling *L*... lärde mig lite trix för att få ihop en sås som smakar kanon om jag får säga det själv *L*... å det blir skitgott... ungarna som är här håller med... å eftersom det inte längre bor en massa fyllisar här så är det ju barnen jag får lyssna på för att höra sanningarna *L*.

Å jag vräker i mig... slutar inte när jag är mätt... å nu håller jag på att spricka.

Just nu är det jääääävligt lätt att ta till några "gamla" vanor... som "sen"... "ska bara"... "imorgon".

Jag tar disken "sen"... "ska bara" vila mig lite... å vad fan jag kan klippa klart gräset "imorgon" *L*.

Tur att jag har barnen här... inte för att jag tänker tvinga dem att diska å klippa gräset... eller???
Nä låt dem leka... och mig växa genom att ta ansvar... så att jag får känna mig som en vaaaaaaanlig pappa *L*.

Kommentera inlägget här :