Trampar på...

... i livet.



Ett steg i taget blir en lång resa till slut *L*.

Känns lite grann som att rutinerna börjar trilla på plats efter sommaren... å jag behöver ju mina rutiner... visst är det underbart med en intensiva sommaren där det hela tiden händer massor av saker... å det är alltid med ett visst vemod jag säger farväl till den årstiden... det tar ett litet tag sen vänjer jag mig vid hösten... lite lugnare... och skitviktigt med mina rutiner... annars så hade jag ju kunnat dra täcket över huvet å fastnat i vedmodsträsket.

Men det gör jag inte... nä nu börjar ju vardagen rulla på... å jag gillar min vardag på VågaVa... träffar massor av människor... många intressanta möten... det är spännande att aldrig riktigt veta vad som händer på mitt jobb... och det är skoj att komma ut å föreläsa igen *L*.

Fan vad tacksam jag är över att ha detta jobb att gå till...

Kommentera inlägget här :