Abstinens...

... kan jag få av mycket.

Just nu så är det mina gamla...


... rullor som lockar.

Strax rullar jag iväg ner på stan för att gå på ett yoga-pass... "när fan blir gammal blir har religiös" är ett talesätt jag hört någonstans... och det kanske stämmer in på mig... hemska tanke.

Men fan... jag är rökfri... rullar rullor ner till gymmet... och tränar yoga i en grupp.

Vem hade kunnat tro det om mig för några år sedan... jag har ju inte direkt varit någon större anhängare av friskvård (undantaget frisbie och några holkar i slottskogen i min ungdom)... och att jag är rökfri är minst sagt en överraskning (inte minst för mig själv)... haja jag har fan varit det i... nu ska vi se... 3 månader 28 dagar 9 timmar och 18 minuter... herregud jag får nypa mig i armen för att se så jag inte drömmer...det känns overkligt.

Ja dra på trissor... det går att lära gamla hundar att sitta...

Kommentera inlägget här :