GHB...

... kan man använda på olika sätt.

Här är ett av dem...

 
... starka prylar.

Jag ska se på SVT 2 lite senare idag... en film om GHB som jag blev tipsad om  när jag var ute och föreläste i veckan... tror inte att den handlar så mycket om rengörning utan om helt andra prylar... kanske om att det dör lika många av GHB som av heroin i Göteborg... eller så kanske den handlar om hur det är att vara en missbrukare... två snubbar har gjort en film där vi får följa en kille som knarkar... och jag har en känsla av att det är en film som är sevärd även om jag inte förväntar mig något lyckligt slut... i missbrukssvängen är lyckliga slut väldigt ovanliga... tyvärr... 

... jag tänker lyssna på vad narkosläkaren som jag träffade i veckan och se på filmen han tipsade mig om... kl. 20.00 på SVT 2...

Kommentera inlägget här :