Golfhjälmar...

... skulle nog behövas idag.

Men inte fan kommer vi att ta på några sådana... nänä... det är de tuffa grabbarna som ska iväg och golfa idag.
Det är ett gäng beroende som ska ut och spela och då kan det ju gå hur som helst... sist jag spelade så slog jag mitt bästa slag någonsin... en birdie...

...och det var med ett närmast hysteriskt självförtroende så klev jag fram på nästa hål med min järnfemma... siktade noga... svingade och blev en smula förvånad när själva klubbhuvudet lossnade... strök förbi Jannes huvud med minsta möjliga marginal för att till slut med ett plask landa i en damm... bollen flyttade sig också... fyra meter åt sidan ut i ruffen (tror jag att det heter)...



... så hjälm kan behövas när man spelar golf med mig.

... eller så är lärdommen att man borde kanske sluta när man ligger på topp...

Kommentera inlägget här :