Grrrr...

... nu blir jag arg.

Och det beror inte enbart på att jag har tandvärk... även om min tolleransnivå är starkt reduserad när jag har ont... eller är hungrig... eller trött...

... nä jag blir förbannad när inte tekniken funkar som jag vill... helt plötsligt så vill inte min mobil och min dator vara polare längre... och jag kan inte få in nya bilder och filmer på min blogg.
Ingen katastrof men när jag inte är i toppform så blir små problem STÖRRE... och egentligen så är ju det väldigt goda nyheter... för det betyder ju att jag bara genom att ta hand om mig själv har en förmåga att själv få bestämma storleken på mina problem...

... och inte bara det... genom att lägga dem utanför mig själv och skriva om dem här så kan jag se vissa samband som jag inte riktigt vill veta om... som att tandvärk kan botas... men att jag är lite snål... fan denna tanden ska ju ändå dras ut nästa gång jag är hos tandkirurgen... ska jag slänga ut extra stålar bara för att jag har ont nu... eller ska jag istället reta upp mig på småprylar i 10 dagar till?

Ja... det är bara att välja... fan också... jag är inget offer längre...

Kommentarer :

#1: Anonym

ta en värktablett vet jag, fan va svårt du gör det, men de e klart du e ju en sån där 12.stegsnörd som till inget pris tar nån medicin, snacka om att göra sig till offer. ö stackare kan inte ta en värktablett för då riskerar du att ta en till å en till å sen sitter du där i panodilträsket. väx upp för fan

skriven
#2: peter

Att vi "12-stegsnördar" till varje pris undviker medicin måste du fått om bakfoten... jag är rädd för att du kanske har en och annan fördom L...



... naturligtvis så har jag proppat i mig massa panodil och ibumetin för att lindra symtomen som min onda tand ger mig... jag har ju inte ont om jag kan slippa... sen har jag en tid hos tanddoktorn som ska åtgärda orsaken till mina symtom (min trasiga tand)...



... så jag tänker inte ha ont i onödan (panodil & ibumetin) och jag tänker inte heller fastna i något värktablettsträsk (genom att ta bort den trasiga tanden)...



... vad tänker du göra åt din ilska?



(((kram)))

peter

skriven
#3: karin

Bara ler du är helt jävla underbar!!!

skriven
#4: peter

det är vi tillsammans som är underbara L...



... ja helt jävla sagolikt underbara...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :