Masker...

... kan man gömma sig bakom.

Jag ska iväg och fotografera mig strax... jag tänkte föreviga en av mina masker medans jag kan... och idag så är det den tandlöse clownen som ska sättas på pränt... jag får ju passa på medans jag fattas mina framtänder... snart så har jag ju gaddar i min mun.

Så jag fick ett tips av min sponsor... att jag skulle ta och föreviga denna masken som jag har gömt mig bakom nu i så många år... och att jag kanske kan ta och använda mig av detta foto i en framtida föreläsning... jag har en plan... *L*...


... för min bekväma galna clown-mask.

Det låter säkert jättekonstigt när jag säger att jag är rädd för att ta bort denna mask... för den har jag verkligen använt mig av... på alla möjliga sätt... men den är också ett hinder för mig i mitt arbete... den har varit till stor hjälp länge... men nu är den snart ett hinder... tiderna förändras och jag utvecklas... nu är det snart dax för att ta ett steg till... höja ribban lite och ta till vara på min kompetens på ett lite annorlunda sätt... inte som pajas utan istället mer som... ja säg det... något annat i alla fall... inte så mycket cirkus utan mer anpassat seriöst... för clownen är också seriös... tro inget annat...

Nä nu är det dax för förändringar... och förändringar gillar jag... det är både spännande och skrämmande... och alltid utvecklande...

Kommentera inlägget här :