Robocop...

... kommer ni ihåg honom?


... en konstgjord superhjälte.

Han var en snubbe som de hade lagat ihop med konstgjorda delar... Robocop... ja herregud... vad de kan hitta på i fablernas värld.

Men fan... det är lite av det stuket i mitt liv nu... på riktigt.
Kommer precis från Optikern där det provas fram nya linser så att jag kan se igen... och i min mun känner jag med all tydlighet att jag har konstgjorda grejer... en ny Peter håller på att tillverkas... ja jävlar...

Teknikens under...

Kommentarer :

#1: Kicki

...kikar in å önskar dig en trevlig helg i sommarvärmen!!L

skriven
#2: Hillevi

Då kanske du blir en superhjälte när du blir färdig, det hade väl varit coolt.

Hoppas att alla får en bra helg!

skriven
#3: peter

Tack hoppas att ni också njuter av helgen L...



... nä någon superhjälte tror jag inte att jag kommer att bli L... snarare ännu vanligare och det skrämmer mig rätt mycket... det har varit tryggt att kunna "gömma" mig bakom min tandlöshet... hur konstigt det än låter... men visst gillar jag att kunna tugga och att se vad jag skriver L...



(((kram)))

peter

skriven
#4: Pian

Det är bra med alla reservdelar som finns. Och jag tror att du är tillräckligt mycket Människa för att inte bli någon Robonågonting med eller utan dem. Tack för skön läsning. Go helg på dig!:)

skriven
#5: peter

Ja visst är det helt fantastiskt med alla reservdelar som finns... och jag ska göra mitt bästa med att behålla lite av det mänskliga L...



... trevlig helg till dig oxså...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :