Stegarbetet...

... fortsätter.

Idag så har jag redovisat klart ett steg för min sponsor och kan fortsätta min resa i tillfrisknandet... stegarbete är verkligen en flippad grej... jag kan verkligen förstå varför den destruktiva kraften (min missbrukarpersonlighet) i mig gör sitt yttersta för att jag inte ska jobba med mina steg... för inte fan vill den sidan i mig att jag ska tillfriskna.

Så stegarbete funkar... mitt sanna jag växer och jag kan känna friheten i att få vara den jag är...

För det är så det funkar för mig... med hjälp av dessa steg hittar jag mig själv... visst det är på gott och ont... jag har massor av sidor som jag inte riktigt är överens med... men va fan... jag är den jag är... och jag vill inte längre vara någon annan... det är stort... jag vill vara... jag...

... woow... vilken grej... jag vill vara jag... det är ett mirakel...

Kommentera inlägget här :