Tand-doktorn...

... väntar imorgon.

Och det är med ett visst pirr i magen jag går dit... tycker ju inte att det är så himla skoj att sitta hos tandläkaren men denna gången är det annorlunda... nu fortsätter ju resan mot ett helt...
 

...nytt leende

Visst det kommer att ta ett tag... men oj vad jag längtat efter att ha fått göra denna förändring (det räcker ju att kolla inlägget nedan för att se det *L*)... och äntligen så har jag påbörjat denna spännande resa.

Har precis suttit och letat bland gamla kort... ska ju ha med mig något som visar tand-doktorn hur jag såg ut med tänder... och det var inte lätt... har säkert rotat igenom 700 kort och bland dem så hittade jag 5 stycken på mig där man kunde skymta mina tänder... och då var det bara 2 som man såg mina tänder tydligt på... ett när jag är i 25-årsåldern och då har jag en brun tand och är alldeles sne i ansiktet efter en olycka... och så har jag ett där jag i 10-årsåldern... och där jag tydligt kan se att jag inte alltid har varit sne i ansiktet...

... jag är fan helt rak och har jättefina tänder (möjligtvis lite stora framtänder men det har väl ofta barn i den åldern).

Konstigt egentligen... det viktigaste för mig borde ju vara hur det kommer att funka med nya tänder... att det ska vara lätt att äta och sånt... men när jag tänker på mina nya tänder så handlar det nästan bara om hur de kommer att se ut...

... fåfäng... javisst är jag det... såklart...

Kommentarer :

#1: Kjelle

Så coolt att du gör detta Peter. Och inte att undra på att du för tillfället är mest upptagen av hur du kommer att se ut, lyssna och häpna: DU ÄR EN MÄNNISKA!

skriven
#2: peter

va???



Är det sant... en människa L... hurra det finns hopp för mig med L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :