Hemma igen...

... efter ett fantastiskt äventyr i Barcelona.

Ni får ha lite tålamod med mig och låta mig landa lite... det är ett overkligt miljöombyte jag gjort nu de senaste timmarna... det är fortfarande den 24 augusti nu när jag sitter här hemma i mitt hus... i den helt otroligt TYSTA skogen... och tro det eller ej... men tidigare under denna dagen den 24 augusti så var jag och tog ett nattbad i medelhavet... och passade samtidigt på att dansa halva natten...

 
... på stranden i Barcelona (ursäkta det dåliga ljudet).

Det är en omtumlande förändring... minst sagt... fattar knappt vad som hände... nyss var jag i Barcelona... satt på ett fik och kollade matchen och Zlatan... innan jag drog till stranden för att bada och dansa... hann liksom knappt vakna innan vi satt på planet hem... overkligt... jaja... ni som läser min blogg kommer att få läsa massor om denna resa.. bara för att jag har massor att skriva om... och det tänker jag göra... vänta bara...


... det kommer mera...


... mycket mera.

Kommentarer :

#1: Elvira

VÄLKOMMEN HEM!!!

Du har verkligen varit saknad..ser fram emot alla berättelser, massor!!

Sov så gott, å massa kramar

skriven
#2: H

Haha..vilken helskön bild den nedersta! Känner dig inte, men tror att det är ju sååå du!!



Kram

skriven
#3: peter

Jag kan lova dig att just då var jag verkligen som jag såg ut just då... fylld av tacksamhet och kärlek till livet...



... och det kommer att komma berättelser... på ett eller annat sätt... tror att det finns ett liv före konventet och ett liv efter konventet L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :