Min mamma...

... målar tavlor.


Jag gillar dem... och just denna tycker jag är skitbra.

Känns häftigt att kunna skryta lite om mamma... kanske ska jag säga det till henne... att jag skriver det här... mamma har ingen dator och har ingen aning om vad jag skriver här... min pappa har en dator... men fan vet om han lyckas knappa sig in på min blogg... nä det tror jag inte... jag försökte lära min pappa lite om hur en dator funkade... jag gav upp... fixade helt enkelt inte den biten... och det berodde inte så mycket på att min pappa inte hör någonting (vilket han ofta inte låtsas om och istället ger väääääldigt konstiga svar på tal *L*)... nä jag har helt enkelt inte det tålamod som krävs för att lära ut vissa saker... typ hur en data funkar... och lite beror det säkert på att jag själv inte riktigt fattar hur jag gör när jag får en dator att göra som jag vill... måste nog erkänna att det rör sig om ren tur för det mesta.

Min pappa är en hejare på golf... garanterat Sveriges meste golfare... tror att han ett år gick 372 18-håls rundor (haja trehundrasjuttiotvå rundor)... det är rätt många... och tänk då på att vi bor i ett land med årstider... en av dem vinter.

Kommentera inlägget här :