Ensam...

... på nyårsafton.

Det är nytt för mig... i år har jag valt att stanna hemma på nyårsafton och det känns... lite konstigt faktiskt.
Nyårsafton är ju kvällen då man tar på sig sina finaste kläder och festar hela natten lång... men fan... i år så pallade jag inte det... så jag valde att stanna hemma... se på TV:n, slappa och möjligtvis spela lite TV-spel (ett för mig helt nytt intresse)... och det är en bra dag för lite eftertanke... vad som hänt och hur jag vill att det ska bli... typ...

"Ge mig sinnesro,
att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan
och förstånd att inse skillnaden."


GOTT NYTT ÅR!!!!!

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min Vän !

Gott Nytt på dig.............. :-)

skriven
#2: anette

ja då var vi två ensamma båda två nästa år gör vi något annat va??? fast jag måste hålla med att det är ganska skönt o bara va lite=o) fast jag har ju en skotträdd hund hemma som behöver mitt suport kram på dej o gott nytt år igen=o)<3<3<3

skriven
#3: peter

Gott Nytt år på er mina fina vänner...



... å nästa år... ja det är ju "bara" om några timmar... L... jag har fastnat i ett TV-spel och kanske "missar" 12-slaget...



(((kram)))

peter

skriven
#4: Kicki

...önskar dig fortsatt framgång på det nya året...här har jag fått sju små underverk i form av små valpar...underbara små varelser...kramiz!!

skriven
#5: Ebba. G

Önskar dig ett gott nytt år... och pustar vidare med att servera norrländska fylltrattar... medan tacksamheten över det nya livet liksom bara gör huvudet fullt av alkoholfri men vådligt rusande champagne. tänk att jobb kan vara lika häftigt som värsta silen! Äh, häftigare förresten, för man FÅR pengar för att ha roligt. Typ.

Gott nytt år alltså!

/Ebba

skriven
#6: peter

Gott Nytt och ett helt fantastiskt år till er bägge...



... grattis till dina valpar Kicki (jag kan förstå att de betyder jättemycket för dig)...



... och visst kan livet som drog vara helt jävla vansinnigt häftig upplevelse... men jag tror nog att vi som sett den ska vi säga... "lite mörkare sidan av livet"... har fått gåvan att njuta av mycket som många tar för givet... alla dessa små mirakel... som t.ex. att få lov att servera norrlänska fylltrattar en nyårsafton... jag blir fan nästan lite avis på dig... men bara lite L...



... vi behövs... på många sätt... kanske mest för de av våra vänner som behöver få lite hopp om att det går att göra förändringar... och att det finns plats för oss i livet på livets villkor...



(((kram)))

peter

skriven
#7: cecilia

gott nytt år Peter.. jaa nu tar jag mej tid igen o läser din blogg.. är ju lite känslig nu.. h ihii.. på ett bra sätt.. tror jag.. L händer mycket braia saker i mitt liv just nu.. bara att åka med liksom.. jaa du vet.. ((( kram ))) ringer o snackar med dej om det i veckan..

skriven
#8: peter

Ja det gäller att haka på när det händer braiga grejer L...



... vi hörs av min vän... å gott nytt år på dig...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :