Facebook...

... växer.

Ja det är flippat det här med Facebook... nu har jag hittat några av mina gamla vänner på ansiktsboken... och det är lite skrämmande att se... de har ju blivit... gamla... på riktigt... för 35 år sedan så var de ju... ungdommar... vad hände?

Kanske är det för att jag är inne och håller på med slutfasen i min privata "total makeover" och ju håller på att förvandla mig själv till "snyggpeter" som den blir så påtagligt... ålderdomen... jag är i skrivande stund på väg upp till min tand-doktor för att fixa till det sista innan mina tänder är helt klara (nästa vecka är det tänkt)... och att då se att mina gamla vänner... blivit sååååå mycket äldre... gav mig lite perspektiv på verkligheten...



... det är fullt möjligt att även jag har blivit äldre... tanken svindlar...

Kommentarer :

#1: maria

Åh de ju så jag kommer ihåg dig, gullig du e. Kram

skriven
#2: peter

Detta kortet är ju typ 20 år gammalt...



(((kram)))

peter

skriven
#3: annika

Precis så är det för mig med!! Tycker det är "tanter" och "gubbar" jag träffar nu efter så där 30 år...hmmm..vilket då betyder att jag också blivit "tant"! Eller när barnen börjat "växa ikapp" mig....Nog svindlar tanken rejält!

Kram

skriven
#4: peter

Ja jag fattar knappt att mitt barn har barn... det är verkligen en svindlande tanke L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :