Filminspelning...

... på ett iskallt Tylösand.

Jo idag så bar det iväg till Tylösand för att filmas... det är några elever på Sturegymnasiet i Halmstad som håller på att göra en film om... mig... och mitt arbete på VågaVa... de har filmat i några veckor nu och idag så var det dax för några utomhusbilder till deras dokumentär... vi bestämde oss för att ta dem...


... på ett gnistrande vackert och iskallt Tylösand...

... väl påpälsade bar dessa glada filmare ner en massa utrustning till stranden... det var duktigt kallt ska ni veta och det var nog inte utan att det blev lite kallt om fingrarna när det skulle kopplas ihop sladdar... och...


... roddas upp med filmkameror och grejer...

... och jag fick gå fram och tillbaka och försöka se naturlig ut... det finns fan ingen svårare än att se naturlig ut när någon tar kort eller filmar dig... tycker iallafall jag... tack och lov så är det inte så farligt när man befinner sig i ett trevligt sällskap... och det är lätt att skratta tillsammans med trevliga människor... men om jag ska vara ärlig så kanske det inte skulle vara jag som var skådespelaren... jag tyckte nog att filmarna hade mer talang än vad jag någonsin haft...


... när det gällde att posera framför en kamera...

... men fan... jag knallade omkring som värsta Brad Pitt längst stranden och försökte se cool ut... det gick nog sådär... ni vet... vissa har talang för att se bra ut på film medans andra kanske har andra talanger... jag tror att jag är en av de andra *L*... men med så skickliga filmare så blir det nog hur bra som helst ändå... men vill de att jag ska se bra ut på bild... då räcker det nog inte att vara en bra filmare... för det behövs det nog fan en trollkarl... en som är lite vassare än... Joe Labero...

Kommentarer :

#1: Elvira

hmmm..ja inte vet jag hur du ser ut på film, men i verkliga verkligheten är du skitsnygg!!!

Å får de med bara en bråkdel av din "lysa-liv-utstrålning" så blir den succe.

Så det så!

Ingen Labero här inte!



Hoppas hur som helst filmen blir bra, verkar vara ett kul projekt...å kul att de valt just dig..eller klokt snarare.



Kram kram

skriven
#2: Ida

Tjaa sture-eleven här. haha vilen skön blogg!

skriven
#3: cecilia

h ihiiii.. du blir säkert bra som du blir i de hemgjorda filmerna ju.. du passar bra framför linsen om den rullar eller står still.. still bilder .. hihiiii.. kan bara tänka mej hur de skulle se ut med snabb bilder..L (((kram)))

skriven
#4: Anonym

hahaha vackraste mannen ju <3<3

skriven
#5: peter

Vad ni är snälla mot mig... jag nästan rodnar ju L...



... jag har väääääldigt vackra och värdefulla vänner...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :