Hurra...

... jag klarade det.

Nu har jag fan varit rökfri i mer än ett år... med råge... jag rökte min sista cigg år 2008... å nu är det 2010... hipp hipp hurra... det gjorde jag bra.

Kanske är det det som grannen firar med ett fyrverkeri som slår det mesta som skådats i Brännebassalt... herrejävlar... han gillar verkligen fyrverkeri... eftersom jag ju inte har varit hemma sen han flyttade hit så blev jag en liten aning förvånad... fan det är ju ett fyrverkeri som slår det mesta... möjligtvis så var det något värre för ett gäng år sedan i Helsingborg... vi var där på en nyårsfest och då samlades halva stan i centrum och blåste a det ena fyrverkeriet värre än det andra... det var stora lådor med jätteraketer...

... en sådan välte när en snubbe redan tänt på och raketerna flög rakt in i folkmassan... det började brinna i byxben... människor skadade sig och panik utbröt... det var en nyårsafton att minnas... jag är osäker på om alla som var där har hämtat sig än...

... men det är inte långt ifrån att grannen matchar det fyverkeriet...


... det fattas bara folksamlingen... jaja... 2010... fan jag glömde ju bort... nyårslöfte...

Kommentera inlägget här :