Kriminalvården...

... är inte längre fienden.

Nä kriminalvården är ju för fan vi på VågaVa... vi har jobbat som fängelse för en klient med fotboja... och han fick verkställa sitt straff hos oss på VågaVa... vi har inte bara projekt som "VågaVa go beach"... "VågaVa kvinna"... "VågaVa go ski"... ja ni vet hela det paketet... nä nu har vi även öppnat och avslutat ett alldeles nytt projekt... nämligen vårt "VågaVa go fotboja"... och idag så är det muckarfest...


... klackarna i taket å fotbojan på bordet... tårtan är serverad och julmusten flödar...

... och vi sjunger i kör... "släpp fångarna loss det är jul"...

Kommentarer :

#1: Kjell

Eller hur, era jävvvvla plitar!!!!



:-)

skriven
#2: johnny

Tjenare!

Tänkte väl att jag kände igen namnet. Elvira har pratat massor om din blogg och jag läste den för länge sen och sen har jag glömt adressen helt enkelt.

Nice ,med nya tänder, och jag kan lätt leva mig in i det här med spegelbilden och hur det utvecklade sig för den snubben.

Ha det bäst!!

skriven
#3: peter

Ja fattar du... jag har blivit en plit... hur fan gick det till L... herregud jag får fan nypa mig i armen... men vår fotboja bjöd ju faktiskt oss på muckartårta så vi var nog rätt okej som plitar ändå L...



... ja jävlar Jonny... det där med tänderna är stort för mig... riktigt sort eftersom jag har haft min identitet som tandlös clown sååååå jävla länge...



... det är ju nästan så att jag inte riktigt fattar vem det är som stirrar tillbaks på mig när jag kollar i spegeln L...



(((kraM)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :