Leenden...

... är en gudagåva.

Det finns säkert hur många olika sorters leende som helst... glada... vackra... falska (vilket enligt mig är fusk och borde resultera i utvisning 2 minuter)... varma... äkta... ja jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst... och vad jag egentligen vill ha sagt är att jag tror att ett leende kan göra skillnad...

... för att citera Dalai Lama.

"För mig är människors
förmåga att le
en av våra finaste egenskaper.
Inget djur har den gåvan.
Inga hundar, inte ens valar
eller delfiner, som alla är
mycket intelligenta varelser -
inte ens de kan le."






Och ett leende kan se ut lite hur som helst... några är inte nöjda och då kan man ju...


... alltid använda tekniken för att fuska lite... kanske inte helt fel...


... det beror ju på vad man jämför med...