Målarbord...

... är bra att ha om man vill måla.

Tråkigt nog så har mitt målarprojekt krockat med ett annat av mina projekt... nämligen mitt 15 minuter om dagen städprojekt... man kan lugnt säga att jag sprang rakt in i en betongvägg när det gäller detta i mitt tycke rätt praktiska projekt... här är det ultimata beviset på hur mina favoriter... sen... ska bara... och imorgon... funkar i praktiken...


... jag "lånade" nämligen ut mitt målarbord till mitt städprojekt...

... sen skulle jag bara ta en liten, liten paus... vila mig lite och vänta tills imorgon... det var väl något på TV:N eller nåt... och det är ett år sedan nu... *suck*... och igår så pratade jag med min dotter om det där med julklappar... och hon sa att hon önskade sig en tavla av mig... och det enda jag kunde lova henne var att det blev det inte... för det målas inte så många tavlor på detta målarbord...


... nä var sak har sin tid... och någon gång ska min senaste tavla nog bli färdig...

... jag ska bara fixa en grej... men sen hinner jag nog röja mitt målarbord... kanske imorgon...

Kommentarer :

#1: mia

Hehe tror jag har ett bättre sätt en dina 15 min..... jag låter min dotter rensa när hon får sina ryck... och så blundar jag och "gråter".... för att jag vet att massa ryker.. men men nu har jag ett lättstädat hem, efter flera, flera års hamstrande och samlande på allt det där jag sparat på... som kan vara bra att ha någon gång... visst saknar jag lite prylar ibland... men men livet går vidare utan de prylarna oxså ;-))Flyttade från hus till radhus, 3.a och nu min älskade lättstädade 2.a hahaha som du förstår va det prylar överallt, som va lite segt att slänga, eller ge bort till insamlingar ;-))

kram Mia



skriven
#2: peter

Det är ju bara sååååå skönt efter att man slängt ut alla "bra och ha prylar"... en känsla av frihat ta mig fan L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :