Mobbingoffer...

... slår tillbaka.

Jo det har det gjorts undersökningar om såg jag på TV:n imorse... och på något sätt så känna det bra att få det bekräftat... inte så att jag gillar att människor slår på varandra... nä... jag tänker på mig själv... jag var ju den som de beskrev i morse... killen som blivit mobbad och sen åkte i fängelse för misshandel... och som vanligt är det ju ganska skönt att få ett erkännande på att jag inte var så jävla annorlunda utan bara helt...


... normal... en i mängden... helt jävla vaaaaanlig...

... för jag är bra på att glömma bort min vaaaaanlighet... och länge gömde jag mig bakom min annorlundastämpel som jag hade lagt på mig själv... och jag trodde också att jag var tvungen att vara speciell för att duga... att jag var tvingad att göra något extra ordinärt för att få vara med... allt eller inget... svart eller vitt... mobbad eller en våldsverkare... var jag inte bäst så blev jag sämst... jag drömmde om att få vara en hjälte...


... typ som Zlatan... idag populärare än Messi... är det därför jag gillar honom så mycket?

Kommentarer :

#1: Yvonne

analys tack: varför längtar jag just nu till en solig sandstrand...att det vore nu, fast då...och elvis presley låg på handduken jämte och nynnade på dixieland eller the wonder of you....

?

o att jag var smal och snygg, trygg och självsäker....

suck

skriven
#2: peter

Jag tror inte att du vill ha Elvis liggande sidan om dig på stranden... han har ju varit död hur länge som helst och är säkert inte så vidare vacker nu...



... att ligga på en solig sandstrand därmot hade varit skönt... och snygg??? du menar väl vacker och värdefull L... för det är vi ju... alltid...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Yvonne

ok...nä en död elvis är ju inge vidare.

Tidsmaskin? eller så är det nog jag som är född några år för sent...



värdefull, ja

resten får man väl jobba med

kramiz

skriven
#4: peter

Nä det behöver du inte jobba så mycket med... vackra människor är de som förstår hur vacker en solig sandstrand ser ut L...



... jag saknade hippie-tiden och tyckte att det var väldigt synd om mig som missade den tiden L... för att jag var för ung... det gick över...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :