Nä inga ormar...

... eller krokodiler heller för den delen.

Det mest exotiska som serverades på ett Wild West-julbord var faktiskt...


... vildsvin... och det är ju inte så exotiskt... de bor ju hemma hos mig.

Jaja... även ett julbord utan orm är helt okej... kanske mest för att det är rackarns trevligt att äta tillsammans med goda vänner... visst är det gott med mat men viktigast är nog trots allt vem jag äter med... när jag är ensam handlar det mer om att ta bort hungern... det spelar inte så stor roll vad jag äter då... jag lägger inte ner massor av timmar framför spisen för att laga käk till mig själv...

... och det är väl det som är vitsen med ett julbord... att sitta i många timmar tillsammans med människor man trivs med... och då spelar det inte så stor roll om det varken finns orm eller krokodil på tallriken...

Kommentera inlägget här :