Ny dag...

... och helt nya förutsättningar.

Det finns mycket möjligheter i det här mad att leva "en dag i taget"... en av dem är att jag på ett medvetet sätt ger varje dag en ny chans... jag behöver inte köra fram i samma hjulspår dag efter dag... det är en ny dag... trots... att jag sitter på samma stol vid samma tid och bloggar just nu... trots... att jag alldeles strax är på väg till mitt vaaaaanliga tisdags-yogapass... trots... att jag precis som vanligt ska käka på RIA...

... det är en helt vanlig dag... fylld av möjligheter och jag har en stor del i hur jag kommer att uppleva denna dagen... det är jag som väljer vilka glasögon jag tar på mig... de negativa eller positiva...


... eller om jag vill... mina vaaaaanliga solbrillor...

... det är "bara" att välja... valet är mitt... tjoho...

Kommentera inlägget här :