Resan...

... utanför brännebassaltbubblan förvånade mig.

Jag var tvingad att åka till stan och handla idag... och så kunde jag ju passa på att hämta min yngsta dotter hemma hos hennes mamma... så jag borstade bort snön på bilen...


... och lämnade mitt vackra vinterlandskap ute i den smålänska skogen...

... och åkte till de gröna gräsmattorna i stan... all snö hade ju regnat bort... och förvisso så spelar det mig ingen större roll vad det är för väder ute... det är ju bara att gilla läget... men denna resan var intressant... det var inte bara en resa till stan... det var fan en resa i årstiderna... så efter jag gjort mina ärende så lämnade jag hösten och åkte rakt ut i vintern hemma hos mig... för säkerhets skull utrustad med ett nytt element om det skulle bli kallare...

Kommentera inlägget här :