Sångövningarna...

... i bilen fortsätter.

Ja det låter när jag kör bil... jag sjunger... högt... eller sjunger och sjunger... brölar kanske är mer nära sanningen... iallafall när jag hör något som jag inte tycker om... typ Håkan Hellström... inget ont om Håkan men jag är inget fan av hans låtar... det var någon som sa åt mig att hans texter visst var bra... men jag lyssnar inte på texterna... jag hör bara hans röst... och jag tycker varken om den eller hans musik... smaken är ju som baken... delad...


... och jag håller fan på att få tuppjuck när han spelas på radion...

... å då brölar jag... sjunger medvetet ännu falskare... i otakt... ja herregud... hade man satt en kamera i min bil så hade nog fan gänget med skjortan med de långa armarna kommit och hämtat mig... men trots detta så kan jag se en utveckling i mitt sjungeri... jag försökte på fullt allvar sjunga vackert på vägen in i dag... typ hitta min ton och sånt...


... och kanske hjälpte det med en låt från min ungdom som ju är för rätt länge sedan...

... för det är lättare att sjunga med om man gillar musiken... nu är jag rätt så tollerant när det gäller musik... och gillar väl lite av varje (dock inte till Håkan Hellström... där går gränsen)... så jag sjöng så vackert jag någonsin kunde... för full hals... det gick väl...

... sådär...

Kommentarer :

#1: Yvonne

toppen =) ser säkert kul ut för dem man möter...men det kan man bjuda på.

jag sjunger också i bilen. eller så passar jag på att säga TACK för allt jag har...

gessle är väl också en såm där som, om man ska vara ärlig, inte har ngn vidare röst......

skriven
#2: peter

Det är jag och Gessle L...



... Halmstadskillarna som gillat Tylösand L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :