Snart sommar...

... igen.

Jo så är det ju... nu går vi mot ljusare tider... idag är årets mörkaste dag... så imorgon är det en liiiiiiten aning mer sommar och sol... och visserligen så var jag ju nere på stranden igår...


... inte för att det var lika fullt där som på sommaren... nä, mer för att jämföra...


... med hur det ser ut på samma strand årets mörkaste dag...


... och det är en viss skillnad om kiosken är öppen eller... stängd...

... men fan... snart är det midsommar... skönt...



Kommentarer :

#1: Yvonne

Härliga sommarbilder! =) man blir glad bara av att se dem...

men vintern har också sin tjusning. Ute i pulkabacken med barnbarnen eller under en filt i tv-soffan med en kopp varm choklad.

jobbar sista dagen idag innan lite julledighet. Vill passa på att önska dig en riktigt härlig jul och ett fantastiskt år 2010.

kram, vännen

skriven
#2: peter

ALLA årstider har sin charm... och jag gillar att vi har årstiderna så att jag märker av skillnaderna L...



... det finns inga "dåliga" väder...



... GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!!!

(((kram)))

peter

skriven
#3: cecilia

hej vännen.. äntligen har jag tid o Data såå att jag kan läsa dina blogg.. jag har gjort en snö ängel men den vart såå mörk på bild så jag ska försöka göra ett då de är ljust hur de nu ska gå.. L jaa .. snö.. jag va ute o åkte sopsäck inte så länge sedan snacka om att barnasinnet kom fram.. hi hiii.. jaa de är häftigt att vara drogfri.. kärlek till dej min vän.. ((( kram )))

skriven
#4: peter

Tack för dina fina snöängel L... jag har lite svårt för att messa tebax när jag är hemma eftersom jag har så taskig täckning på mobilen... och sen glömmer jag ju bort sånt L... teflonhjärna du vet...



... det är sååååå jävla fräckt att vara drogfri och våga plocka fram barnasinnet... respect L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: cecilia

jaha shit nu vart jag generad ju.. trodde inte att den hade gått iväg.. jaa men oo andra sidan höll jag ju de jag lovade.. L((( kram ))) Cecilia

skriven
#6: peter

Jodå jag fick allt din snöängel L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :