Svimfärdig...

... av trötthet.

Ja, jag är ta mig fan helt färdig... fick öppna alla fönster i bilen på vägen hem idag... fullt tvärdrag för att bara fixa att hålla mig vaken... det var inte långt ifrån att jag hade parkerat bilen för att slippa köra... helt sinnessjukt trött... ögonen gick i kors... och det beror inte enbart på att vi käkat julbord idag... nä att äta mig proppmätt kan visserligen göra mig trött... men inte på detta vis... jag blir nästan rädd...


... kanske är det min vackra välbyggda kropp som protesterar mot min träning...

... eller har synpunkter på hur och vad jag äter... själv fattar jag ju inte vad som är proteiner och vad som är kolhydrater... min vän sa åt mig att jag skulle käka det ena innan jag tränade... och det andra efter jag tränat... kruxet är att jag inte minns vilket som var före eller efter... och att det inte spelar någon roll eftersom jag inte vet vad som är vad... det var någonting om pasta eller kött... tror jag... det är jättesvårt för mig att tänka på vad jag äter... jag äter när jag är hungrig... ett ägg och en syltmacka på morgonen... middag på RIA... och ibland Mc Donalds på kvällen... det eller... chips och dipp... 


... och såklart kaffe... hela tiden mängder med kaffe... suck...

Kommentarer :

#1: Yvonne

Om du tar kontakt med mig...mejladress o nummer finns i tidningen (VA)

så kan jag hjälpa dig. Lovar!

skriven
#2: peter

Tack för det fina erbjudandet... och nu kom jag ju på vem du är också L... nu ser jag inte riktigt att jag har några större problem... än... utan skrattar gott åt mina egna tillkortakommande...



... och hur mycket det där med springeriet sätter igång i mig... jag är verkligen en beroende... skulla jag snöa in på vad jag äter så kommer jag att bli tvärsjuk i alla möjliga sorters matmissbruk... kärnfrisk och knäppsjuk... samtidigt L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :