Tjohooooo...

... köttbullarna och prinskorvarna är stekta.

Och idag så kan jag hugga in på precis allting som serveras... tyvärr så finns det ingen knäck kvar... leffe gjorde knäcken redan i förrgår... och det tog visst bara 2 timmar innan hade de ätit upp alltihop... men köttbullarna och prinskorvarna kom de inte åt... jag vaktade dem med en gaffel i högsta hugg... och det var visserligen nära att jag fick hugga några stycken i deras händer... men de såg allvaret i min blick så jag slapp skada dem *L*...

... det är inte lätt att hålla fingrarna i styr... jag föreslog nyss ett mulleparti medans vi väntade men alla var upptagna... det verkar som om det bara är jag som har slutfört min uppgift i tid... och jag ska nog inte lägga mig i resten... då blir det bara ännu krångligare... så jag satte mig här och bloggade istället...


... så att mina fingrar inte trillar ner i godisskålen...

Kommentarer :

#1: Bekele

hej!

En liten kommentar o påminnelse.

Du hade rätt ang Barcas finalspel. De spelar final imorgon, den kan ses på www.myp2p.eu om den inte sänds någon annanstans.

skriven
#2: bekele

kl 17

skriven
#3: peter

Tack... du är en riktig vän... och en löparkung av rang L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :