Tralalala...la...

... och jag har mer fotboll med Zlatan att se fram emot.

Underbart att ha detta att se fram emot... fotboll är fan vackert... och att kunna sitta hemma i TV-soffan och kunna följa ett Barcelona med en svensk superstjärna som Zlatan är fantastiskt... jag njuter här hemma i den smålänska skogen...


... när jag slår på min TV och förflyttas till ett fullsatt Nou Camp...

... teknikens under... och jag älskar det... det händer att jag tar på mig en Barcatröja när jag kollar på matchen... iallafall när det är en match när det gäller det där lilla extra... och visst är det lite riskfyllt att våga bli engagerad... det kan göra ont... riktigt ont... som när Sverige förlorade mot Danmark... hua det känns nu när jag skriver om det... då grät jag... riktiga tårar av sorg... ja jag tror inte att jag riktigt fixar att hålla på Danmark i VM... nä det gjorde fan för ont...

... tur att det jag har Zlatan... och Barcelona...


... tack GUD...

Kommentera inlägget här :