Träningsfritt...

... har det varit idag.

Det är inte utan att jag kan bli lite fundersam över mitt eget beteende ibland... jaja okej då... allt som oftast... på alla möjliga sätt... det verkar som om jag aldrig upphör att förvåna mig själv... att jag går omkring här hemma och pratar skånska med mig själv är väl inte det värsta... då är det ju betydligt värre att jag på fullt allvar... funderar på att börja röka igen den 1 januari nästa år... bara för att jävlas lite grann med mig själv och livet i sig... tanken är oerhört lockande...


... jag har ju fortfarande frysen full av tobak...

... jo jag fattar att det kan låta underligt... men för mig är detta inget som förvånar mig det minsta... då är jag betydligt mer överraskad över att jag är medveten om att jag inte tränat någonting idag... att jag har en hel dag som är fri från all form av träning... inget springeri varken i min skog eller på ett löparband... och inte någon yoga... och ni ska veta att min kropp behöver vila... jag har fortfarande ont...

... det här med mitt tränande är verkligen någonting som jag inte trodde var möjligt... det och att jag skulle vara rökfri ett helt år fanns inte i mina tankar... inte för en enda sekund... hallå jag är killen som brukade lova mig själv att röka mer som nyårslöfte... som såg träning som ett resultat av vansinne...

... och idag är jag en rökfri kille om springer på ett löparband... snacka om overkligt... vad ska bli nästa grej... detta är ju ett bevis på att precis vad som helst kan inträffa i mitt liv... jag får akta mig så att jag inte vaknar en morgon och ser mig själv vara en del av en... fungerande kärleksrelation...

för jag tror att allt... precis allt kan vara möjligt...
... ojojoj det är spännande att leva...

Kommentera inlägget här :