Träningstorkan...

... ska brytas strax.

Jag har ju tagit en "Time out" i några dagar... slumpen... lathet... ja vad det beror på kan variera... men mest av allt faktiskt att jag varit upptagen med annat och en smula hängig... och så är det ju lite fräckt att kunna ta en "Time out" också... det är ju inne nu har jag hört... jag är inte ensam om detta... det är bl.a. jag och...


Tiger Woods som vilar oss...

... om vi nu kan kalla det han sysslar med som att vila upp sig... och jag är inte den som dömmer honom... som beroende så kan jag snarare känna igen mig i honom... hade han inte haft alla brudarna så kunde det ju lika gärna varit droger... för jag tror inte att han mår så himla bra... jag är inte ett endaste dugg avundsjuk på honom... hela hans liv är ju för fan uppbyggt på att prestera... att komma tvåa är ett misslyckande... det är väl inte så konstigt att han försöker hitta en sysselsättning som är tillräckligt intensiv för att kunna stänga av alla dessa krav han har på sig själv...

... men det är bara en tanke... jag kan ha fel... eller så försöker jag att hitta ett sätt för mig att slippa springa min lördagsrunda i skogen... kanske vill jag hitta något intensivt för att slippa se vad jag borde göra idag... typ städa... tvätta... diska... laga mat...

... nä fan... solen skiner... på med träningsbrallorna... skorna... ut i friska luften... så tar vi resten...


... sen...


Kommentera inlägget här :