Upps...

... vart tog denna dagen vägen?

Morgonrocken blev visst en kvällsrock idag... timmarna bara försvann... jag och min dotter har med gemensamma krafter tagit på oss uppdraget att... klara av massa banor i det klassiska spelet...


... Super Mario... Wii-versionen... där man kan spela flera samtidigt...

... sinnessjukt... timmarna bara flyger bort... det är ju som en drog... "bara en gång till"... "denna gången kommer det att gå bra"... "ska bara"... ja herregud... men va fan... det är ju skoj att spela samtidigt och kunna samarbeta för att klara av alla dessa hinder som dyker upp... förra gången jag spelade detta var ju för typ 100 år sedan... och då kunde man ju bara spela en i taget...

... jaja... vem kunde tro att jag skulle spela bort en hel dag på Super Mario... och tycka att det är hur skoj som helst... inte jag iallafall...

Kommentera inlägget här :