En bild...

... som jag lägger upp här...

har inte kollat vilken det blir... än... vet bara att det ska vara 6 bilden i 6 mappen i mina bilder... ok... vi kör *L*...


... så flippat...

... en tavla som jag målat av mig själv... ja som det kan bli... är det fler som vill vara med så gå till mina bilder... 6 bilden i 6 mappen... hehe... ni ska veta att jag HATAR såna här grejer... hehehe... kjedjebrev å sånt... ni vet skicka vidare till 19 stycken så blir du... rik... lycklig... ja typ vad som helst... livet kommer att bli fantastiskt... och som grädde på moset ska du helst skicka tillbaks till den du fick det av så att den människan ska kunna känna sig som Jesus...

... skickar du inte vidare så... dör du... hamnar i rullstol... får massa finnar i hela ansiktet... eller andra hemska grejer... och kommer att för alltid få ligga sömnlös om nätterna och känna dig som en elak och ond människa...

... men tänk inte på det... gör som du vill *L*... för inte blir väl du nyfiken på vilken bild det skulle bli?

Kommentarer :

#1: Anonym

Fasen..PRECIS en sån lösning önskar jag ju, att jagb själv klurat ut..skratt



Men du...?

Min abstrakta lins är dåligt putsad..fill me in please..hur är bilden "du"?

Har försökt sikta in mig på ett öga eller nåt att utgå ifrån..?



Kramkram

skriven
#2: Elvira

Hahh! Nu såg jag!!



Vilken ruskigt finurklig å bra..! Wow!



Kram igen..

skriven
#3: peter

hehehe... vad häftigt att ta på mig min abstrakta lins och försöka låta bli att se den som jag gjort tills nu... å vad svårt det va...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :