Friskvård...

... är dagens tema.

Fylld av energi av det vackra vädret så förvandlades då en typisk soffliggare som mig till värsta friskisen... nu när bilen då är inlämmnad till bildoktorn så var det ju dax att ta hand om mig själv... fysisk vård stod på schemat idag... och det hade faktiskt inte ett endaste dugg att göra med att min bil pajade igår... nä det här var bestämt sedan länge... eller okej då... sen i måndags...

En promenad på...


... stranden i Tylösand... och jag säger bara... wooow...

... det var kallt... och helt jävla underbart.

Satt kvar här på jobbet efteråt... skulle ju iväg och föreläsa ikväll... trodde jag... av en slump så fick jag för mig att ringa till snubben som beställt föreläsningen för att kolla en pryl... och får reda på att jag är ute i god tid... jättegod tid... typ en månad före jag ska vara där... hupp...

... så ikväll blir det förhoppningsvis kinakäk efter mötet... det får också gå under friskvårdstemat... å vet ni... igår så sprang jag uppför trappan till VågaVa i Ljungby... två våningar... och jag dog inte... fick inte akut hjärtklappning... nä jag blev inte ens andfådd... wooow...

... jag håller nog fan på att bli...


... stålmannen på riktigt...

... med superluktsinne och förmåga att gå i trappor utan att trilla ihop av utmattning... vi snackar riktiga sidovinster nu... jag har nog fått mer än bara flimmerhår av mitt... göra något annat än peta i mig nikotinexperiment... fan vi snackar friskvård på riktigt... herregud vad är det som händer med mig?????

Kommentarer :

#1: Anonym

du håler på att bli om möjligt ännu sjukare, ditt rövhål

skriven
#2: peter

Hua... du gillar inte mig va L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Sniglon

Om man ska svära så underlättar det om man stavar rätt. Det faller platt!



Ashole!



Ursäkta Peter, men jag är arg ikväll;))Och anonyma idioter gör mig galen!;)) Modigt....NOT Ynkrygg!



En jävligt arg Sniglon!



Kram

skriven
#4: peter

Det finns något som är mycket starkare än att vara arg på någon som man inte ens vet vem det är... och det är att tycka om någon som man vet vem det är...



... tycker om dig Sniglon...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Elvira

Kan man säga att människor är sidovinster..?

För isåfall är du en sidovinst, till MIN rökfrihet..en jättestor sidovinst..!!:))



Å angående stavfel, jag har massor med folk i min närhet som har svårt att stava fel, helt underbara människor..men stavningssvårigheterna verkar ju inte riktigt vara den här människans största bekymmer..

Nåja, släpper taget om det, å går ut i finaste Alla hjärtansdags vädret..



En massa kärlek, å stor kram

skriven
#6: peter

Jag är gärna din sidovinst och ser även dig som min sidovinst... eller ska vi se rökfriheten som en sidovinst L?



Ja vilket underbart ALLA hjärtansväder... MASSA KÄRLEK!!!



(((kram)))

peter

skriven
#7: Elvira

Vet du, samma tanke slog mig med..det är nog rökfriheten som är sidovinsten här..ler



Kram

skriven
#8: peter

Vi är helt överens L...



(((kram)))

peter

skriven
#9: Sniglon

Elvira;) jag stavar själv som en kratta;)))))....Men jag blev så arg på den dumma människan, och då blir jag extra "galen";)) Så vi alla som stavar dåligt, det var inte menat till oss;)



Kramar er hela högen



Sniglon



Idag är jag helt jävla omöjlig;(( Sorry

skriven
#10: Sniglon

går hem till mig och "argar" av mig;)

skriven
#11: Elvira

Det bästa med dig, är att du fortfarande är väldans fin när du är omöjlig lilla snigel..

kärlek tilll ALLA!

skriven
#12: Sniglon

ÅHHHH, Elvira vad FINT!!! Detta behövde jag massor idag. Allt är ju bara SKIT! HELA TIDEN ju;) hatar dessa perioder.



Tack Finaste!



kärlek

skriven
#13: peter

Ännu mera kärlek till dig Sniglon...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :