Guds gåva till kvinnorna...

... trodde jag på fullt allvar att jag var... länge.

Jo det är faktiskt sant och egentligen kanske inget jag vill skriva om här *L*... men fan det är en rätt rolig story faktiskt... som handlar om att jag har en förmåga att bygga min egen verklighet... en verklighet som ofta inte har någonting med verkligheten att göra *L*... eller???

Det var inte på det sättet att jag behöll denna upptäckt för mig själv heller... nä när jag väl insåg att jag var guds gåva till kvinnorna så berättade jag det naturligtvis för alla... även de som inte ville höra det... ett av dessa tillfälle var när jag skulle tala på ett konvent i Göteborg... på öppningsmötet... det gäller att välja sina tillfälle när man ska göra reklam för sig själv... detta mötet var fullspäckat... tror att det handlade om upp emot 900 personer... jag inledde mötet med att tala om att jag var Guds gåva till kvinnorna...

... det blev rätt tyst...

... men den historien kanske ändå bleknar mot när jag skulle fira att jag varit drogfri i 9 månader... jag å min polare åkte på ett möte i Örkeljunga där det vid den tidpunkten även låg ett behandlingshem för unga killar... dessa killar satt på mötet och hörde mig berätta om att jag äntligen hade hittat Gud... å att Gud var... jag...

... då blev det också rätt tyst...

Idag så tror jag inte längre att det är jag som är Gud... men... Guds gåva till kvinnorna... nja... vill minnas att det faktiskt var några tjejer som blev lite nyfikna efter mötet i Göteborg... å va fan...

... i krig och kärlek är allt tillåtet...

Kommentarer :

#1: Elvira

:D

"låg" ett behandlingshem...? Är det borta nu?

Har ett svagt minne av att jag fastnade i just den byn när jag va liten tuff tonårstjej..å att det fanns tuffa tonårskillar i drivor i närheten...



Vet du vad jag tror..? Att om Gud sänt ut en gåva till kvinnorna, så är det inte alls omöjligt att det är just du...;)

Varför inte?



Kram från din största fan

skriven
#2: peter

Nä det ligger inte kvar där längre... vet inte ens om det finns kvar nån "tuff tonårskillbehandling" på det behandlingshemmet... kvinnobehandling finns det däremot fortfarande men inte i den byn L...



... du tror inte att det är som så att Gud har sänt ut en massa kvinnor till mig istället L...



... tack för din komplimang...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Elvira

Jo..sååå skulle det förstås åxå kunna vara...



Vet du, mina minnen från den tiden är ganska vaga, så jag kan ha snurrat till det..men minns att det va knöligt att ta sig hem därifrån ..huuga..



Förresten, om Gud delar ut gåvor, så tror jag vi är gåvor allihop..stora vackra fina gåvor dessutom..



Kram

skriven
#4: peter

Klart att vi är gåvor allihop... jättefina och otroligt vackra dessutom L...



... låter inte helt otroligt att en liten tuff tonårstjej skulle kunnat fastna där...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Sniglon

Elvira, du ÄR klok!



Vi är gåvor, allihopa! oavsett kön och tillhörighet;)



kram

skriven
#6: peter

Håller med dig... oavsett kön och tillhörighet...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :