Jag hatar...

... mitt i mellan... det där som finns innan man vet vart man är på väg.

Med risk för att vara lite gnällig så kan jag bara inte låta bli att skriva av mig en smula av den frustration som jag kan känna... jag tycker att det är skitjobbigt att inte veta hur det blir med mitt boende... är jag på väg eller är jag hemma?

Är väl egentligen inte så rädd för förändringar... hade ett snack med min sponsor igår och det är bra för mig när jag får lite distans till mig själv... när jag förstår att vad som än händer så blir det på något underligt sätt alltid bra till slut... och jag har en viss talang för att kunna ta livet som det kommer *L*... ja faktiskt... det är jag bra på.

Men det är det här tillståndet innan förändringen sker... eller när det blir klart att det inte blir någon förändring... vilket i sig faktiskt också kan kännas som en förändring *L*... hehe... ni fattar... ska jag stå kvar eller gå?

Å det är mycket sånt i mitt liv just nu... nu kommer det mer gnäll *L*... jag var hos tandläkaren... fick pencilin... och nu så vet inte riktigt mina tänder om det fortfarande ska göra lite ont eller om pencilinen har börjat att funka... å jag blir bara frustrerad... fan... det ska göra ont eller så ska det inte kännas alls... mittemellan gillar jag inte.

Oj vad jag gnäller idag... och det är väl samma sak här... för fan ska det vara åt helvete så ska det fan vara det ordentligt... och det räckte ju med att skriva det för att jag ser att det där var ju inte sant en enda sekund... jag har helt enkelt inte tillräckligt mycket att gnälla på för att kunna må riktigt skit över det... nä jag har det egentligen hur bra som helst... och det är kanske därför som jag gnäller... för att se att jag inte har så mycket att gnälla på... och upptäcka sanningen...

... att jag får skapa mig lyxproblem för att kunna gnälla överhuvudtaget...

... att jag som vanligt har massor av saker att känna djup äkta tacksamhet över... å att jag ibland har problem med detta... visst fattar jag att det är bra med flimmerhår... men inte fan känner jag mig så himla tacksam över det... nä istället så går jag runt och irriterar mig på att jag håller på att bli frisk...

... jag hatar... nä nu får jag ge upp... jag är fan kass på att hata... jaja det är smällar jag kan ta...

Kommentarer :

#1: Malin Jönköping

hej vännen :)

Du får gnälla hur mycket du vill, du är inte ensam kan jag säga dej! jag e på samma humör idag,vet inte riktigt varför det är såhär idag? det finns säkert en mening med det oxå..vi e grymma peter,

Jag hoppas vi ses snart,ska ta mig ner mot halmstad det närmaste..väldigt mycket möte nu, mycket servis :D underbart..

var rädd dom dig min vän,får stötta varandra !!

Du e grym..kram kram / malin Jönköping..

skriven
#2: peter

Ja ibland så kommer det sådana här dagar... det är väl som vädret... regn eller sol... L...



... mycker möte och service låter som att prenumerera på ett gott mående inom kort... kanske redan idag L...



... ja fan... vi är grymma L...



... ser fram emot att träffa dig i Halmstad...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Elvira

Hehe..ja visst är det för jävligt, att det inte kan vara tillräckligt åt hel-te för att man ska kunna få gnälla av sig å på riktigt HATA med gott samvete ibland..?



Alltså..jag har samma problem..ler..inte så ofta, men det händer..



Tror tyvärr det är lite en dold baksida av det här med drogfriheten..saker blir liksom inte fullt sååå överjävliga längre..konstigt det där!



Kan du inte bara be dem ta bort tanden då..utan bedövning..det borde ju kännas lite..? ;)



Nä, skojar bara, jag hoppas å tror att det ordnar sig, med alla dina bestyr..huset är jag 110% säker på..å tandvärken..ja, den ger sig nog åxå snart..å kanske är det lite illa idag, just för att du ska kunna ha det riktigt bra en annan dag, å kunna märka skillnaden..?

Snurrade kanske till det där, men jag tror att du är med ändå..ler

Kraaaam

skriven
#4: peter

Nä så är det ju...den värsta dagen i detta drogfria liv var ju en rätt bra dag i missbruket L...



... och ta mig fan... det känns rätt bra att ha en sån här dag också... tror att jag behöver det... för veckan som kommer behöver jag verkligen ta på alla de positiva linser jag har L...



... och jag tycker inte alls att det var snurrigt... nä tvärtom... jag behöver se nyanserna för att förstå... å ytterligheterna förstås L... vi som sett den svarta baksidan förmår också att uppskatta ljuset bästL...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :