Det blir lättare...

... och lättare det här med rökeriet.

Ja nu ska jag väl inte ta ut någon seger i förskott men fan... det har varit några hyfsat lätta dagar att förbli rökfri... det kommer väl några röksugsanfall lite då och då... men de går hyfsat snabbt över... det mest flippade är väl att jag "glömmer" bort det här med att jag är rökfri... famlar efter tobaken innan jag kommer på att... visst fan... jag är ju rökfri.

Ja det är nästan lite overkligt... jag har nu varit rökfri i... 14 dagar... 10 timmar... och 19 minuter (ska vi vara riktigt noga så har jag faktiskt två extra minuter från förra året att lägga till om jag vill *L*)...

... ja detta är ett... mirakel *L*...

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej Min Vän !

Grattis...............

skriven
#2: Elvira

njuter

Mysläsning..för visst är det makalöst..att det som va så svårt att föreställa sig, ändå funkar så bra?



Tycker absolut att dina två minuter ska räknas in,,hehe..vet ju hur jag reagerar när någon undrar on jag fimpade på nyårsafton.

Det är ett stort-"Knappast", för det va ju lååångt innan (4 dygn, 10 timmar) =)

Stor kram, å ha en fin dag!

skriven
#3: peter

Ja visst är det helt fanastiskt att det funkar så hiiiiiiiiimla bra som det gör för oss... visst det går upp och ner och hit och dit... men va fan... vi är fortfarande rökfria... vad som än händer... än så länge L...



... HURRA för oss...



Å tack EVA... jättetack...



(((kram)))

peter

skriven
#4: Lotta

Mmmm,jag är imponerad! Jag har lyckats hålla upp med ciggen 3 omgångar i mitt liv och det var 2 veckor båda de första gångerna den tredje höll jag bara 3 dar,hmmmpf ingen framförhållning alls verkar det som... Å andra sidan kan jag ändå känna mig rätt nöjd med mig själv för jag har lyckats bryta värre beteenden än så tidigare :)... Tror jag blir riktigt dampig o tjurig när jag slutar röka, så de som lever med mig har liksom nästan tvingat mig att röka tillslut.Hahahaha såg typ bara ciggen när jag var ute och gick inte människorna som höll i dem. Men visst är det en annorlunda verklighet att vakna till, det hann jag lägga märke till innan jag började igen :)...

Ha en underbar dag!

Kram,kram!

skriven
#5: peter

Jo dampig blir jag också... typ hur mycket som helst just nu... grejen är väl att jag blir lugn av att vara dampig... hur konstigt det än kan låta... men jag får ett inre lugn av det kaoset jag kan känna... får liksom en riktning dit jag är på väg... i detta fallet en rökfri dag L.



Ja det är en flippad resa det här L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :