en liten test...

Kommentarer :

#1: Elvira

:D

klappar händerna

Jäbblar va bra det blev..å vilken rätt musik det råkade va..

Är det sån vinge du brukar sväva omkring med..?

Kramis

skriven
#2: Henrik

Aaaaahh!!! Nu blir jag luftsugen igen. Har riktigt allvarligt övervägt att ta upp hoppningen igen, kanske nästa år när skolan är slut och det är sista året innan skärmen är slut (20år). Idag träffade jag en kompis som flyger ultralätt, vi har länge pratat om att flyga tillsammans men hittills har det inte blivit av, hoppas det blir snart...



Och jaaaaaa, schysst musik!!!



Kram Henrik

skriven
#3: peter

Haja... att jag fick det att funka L... nu ska jag bara lära mig hur jag får in mina egna filmer (som inte finns än) på bloggen... hehe... värsta reportern...



... å jo... det är i en sån vinge jag vill sväva omkring bland fåglarna med L... och det ligger en vinge nerpackad bakom mitt hus och bara väntar på att få komma upp i luften L...



... å visst passar musiken in rätt bra va?...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :