Flimmerhår...

... har jag upptäckt... i mig själv.

Det känns ungefär som att jag har svalt en katt eller nåt... det växer alltså hår inne i mig nu... herregud...


... jag finns inuti i mig själv... också... på riktigt.

Ja det händer skitflippade grejer nu när jag är rökfri... ta bara en sån sak som at det finns mer av mig... troligtvis allt håret inne i mig själv... flimmerhår... vad ska det vara bra för?

Känns mest jobbigt tycker jag... som att hela tiden ha något som irriterar i halsen... och jag går mest och harklar mig... något som irriterar mig en smula dessa dagar... imorgon är det tänkt att jag ska tala på ett talarmöte i Helsingborg... hur skoj är det att lyssna på harklingar?

Kan man harkla sig förnuftigt?

Hur blir man av med sina flimmerhår utan att börja röka igen?

Kommentarer :

#1: knisse

Länge sen ja hälsade på din sida nu. Jätte roligt o höra att det går bra att vara rökfri och att du ska tala i morgon. Synd man inte får höra dig. Hoppas det går bra i alla fall. stor kram

skriven
#2: F-28-80C

skriven
#3: F-28-80C

Du vill inte bli av med dina flimmerhår, det är de som hjälper dig rensa bort all skit man samlat på sig. Känns av lite xtra mkt nu i början men det avtar med tiden. Se bara till att spotta ut all slem som kommer upp. Lycka till!

skriven
#4: Elvira

..men du..flaskborste, modell större kanske?

huhh...

Nä, flimmerhår är bra saker, men tar lite tid att vänja sig vid..

Men jag vet hur du menar..man känner sig lagom högfärdig, med ett "ähumhum" ljud precis hela tiden.. :)



Kram, å stort lycka till med taleriet

skriven
#5: peter

Ja jag låter minst sagt rätt högfärdig nu... hehe... ja ni anar inte... eller det är väl det ni gör L...



... å jag kan ju inte låta bli att skratta när jag tänker på min spontana reaktion på att jag ska spotta UT slemet... att jag inte med en sekunds tanke tänkte på att skiten kom innfrån L... ja nu fattar L...



... men en flaskborste lockar lite grann L...



... å taleriet... ja är nog allt tvungen att blogga lite om det...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :