Herrejävlar...

... har ju varit å klippt mig idag... dyrt.

Bejakat min fåfänga... köpte väääääldigt dyrt shampo och balsam också... ja jag slösade massa stålar på mig själv och min fåfänga...

... så nu sitter jag här... jag är nybastad... har varit och solat... å luktar nog fan t.o.m. okej *L*... och det har känts skitbra fram tills nu... jag fick för mig att jag skulle slänga in en bild på mig här nu när jag är nyklippt... å hur dum får man vara?

Här sprack ju bubblan... att se sig själv på kort dödar ju effektivt all form av kaxigt självförtroende hos mig... eller... nja... helt ärligt så ler jag nog mest åt mig själv... och tycker att det hela är på gränsen till lite tragisk komik *L*... är jag verkligen den killen som jag skulle vilja se min dotter släpa hem... måste nog svara nej på den frågan *L*... och då bortser jag ju från att jag är pappa och åldern å allt det där... nä jag ser en ganska sliten kille på dessa korten... och eftersom jag låtit fåfängan styra mig idag så blev jag förvånad...


... över att se denna lite äldre man...

... min inre bild som jag hade av mig själv stämde inte alls överens med detta kortet... nä i mitt inre ser jag mer ut...



... så här...

eller kanske...


... lite åt detta hållet...

... tacka fan för att jag blir förvånad... undrar lite försynt för mig själv om jag ska vara glad över min förmåga att förneka...


... en skitdålig mullegiv...

... eller om jag kanske ska se lite mer av verkligheten som den ser ut på riktigt?
Ja det tål att tänka på...

... ä fan... jag har bestämt mig... för en helt fantastisk mullegiv *L*... å att jag kanske ska ta och köpa mig en fräck pirathatt *L*... tror att jag skulle klä rätt bra i en sån...

Kommentarer :

#1: Elvira

Hehe..jag tar med mulleleken till glasskiosken i sommar =)

Men du..du ser inte sliten ut..kanske va en bra bild?

Nä, jag ser inte det slitna..faktiskt..å pirathatt är snyggt på Johnny Depp, men njae.. kanske inte på en vacker värdefull vaaanlig kille..?



Kramis

ps. Du ser väääldigt frisk å rökfri ut;) d.s

skriven
#2: peter

Ska vi spela mot eller med varandra L?



Klart att det var den bästa bilden... önskar ibland att jag hade förmågan att ljuga (bara lite L)... å jag lovar... jag tog måååååånga bilder L...



... men fan min vän du har ju rätt... vi ser ju helt sagoligt friska och rökfria ut... och en av oss har ju talang för att stå framför kameran... och det är inte jag då alltså L... ja vi är bägge rökfria mirakel...



... å tack för dina snälla ord... de gjorde gott L... tack...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Elvira

Tjaa..jag tycker nog vi ska spela ihop, för jag tror vi är ganska oslagbara då..ler





Höhö..talang? Du, isåfall har jag snarare ett duktigt lilltroll som fotograf..huu,,gillar det inte, å det är sanning..:P



Å föresten så är det inte snälla ord..bara ärliga, men vassego!ler



Fick du någon dessert ikväll då? Själv har jag bakat kladdkaka åt två småtroll här..å satt i mig halva själv =)!!



Kramkram

skriven
#4: peter

Jag är helt övertygad om att vi skulle vara oslagbara... allt annat ser jag som otänkbart L...



... å vet du vad... det kom bara tre stycken till mötet ikväll... mina matkompisar var sjuka... på resande fot... ja utspridda över stora delar av världen faktiskt... å vi pratar faktiskt om ett helt gäng som alla åkt till olika ställen... så jag köpte mig massor av choklad... som jag mumsar på just nu L...



... kladdkaka är mums L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :