Nu jävlar...

... har jag tagit ett beslut... jag tänker fortsätta med mitt rökfrihetsprojekt.

För att fira detta så beställde jag idag tid hos...


... min frisör.

För ta mig fan... ett rökfritt liv ska för mig innebära ett liv fyllt av belöningar... jag ska göra mitt bästa för att varje rökfri dag ska bli en dag fylld av glädje... och va fan... om jag nu ska vara glad hela tiden så kan det ju passa med att vara nyklippt samtidigt... nyklippt, rökfri och lycklig... ja det kan jag väl stå ut med...

Kommentarer :

#1: Kicki

...låter som en väldans bra början på det nya året!!!

skriven
#2: peter

Ja det tycker jag med... L... det känns bra att ha tagit ett beslut och gått till handling på det...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Elvira

Lycka



skriven
#4: Henrik

Gott Nytt Hår! ;o)



och grattis till friheten och glädjen!



Kram Henrik

skriven
#5: Eva T

Hej Min Vän !

Vad glad jag blir för din skull.

Vi startar nytt möte här imorgon......Torggatan 5 ifall du har lust med ett möte. Kram

skriven
#6: peter

Tack... nu känns det faktiskt lite lättare L...



(((kram)))

peter

skriven
#7: Mia

Hejsan på dejsan!

Sitter här och funderar. Egentligen är det märkligt vilka svängar livet tar! Läser din blogg och du är klokare än många. Uttrycker dig väl, ja rentav MYCKET väl. Det är, för mig, helt otroligt att en så klok kille har hamnat i narkotikaträsket. När jag sedan för tanken vidare, och tänker på min lilla killes morsa. Hon som petar i sig Heroin och allt hon kan få tag i... så påminns jag om att hon är högutbildad. Hon har en gång pluggat till journalist. Har säkert ett IQ som är högre än mitt. Eller, HADE, kanske man skall säga. Det som nu skiljer henne och mig, är att hon totalt saknar det sunda förnuftet. Kanske skulle hon ha mycket av sin klokhet kvar, om hon till sist lyckades vända sitt liv till något positivt. Men förmodligen har hon också pundat bort en hel del. Hon började, trots allt vid 13 års ålder! Det är så ... tråkigt, om man nu skall underdriva det hela. Jag blir så förbannat glad av att läsa din blogg, så hälften vore nog. Jag blir så jävla glad av att se att en sån fin kille till sist hittar rätt. Vänder allt elände till något positivt. Tänk vilka krafter du besitter. Å tänk att du kunde kanalisera dessa och ta dig ur skiten som förstörde alla förutsättningar för dig att få ett lyckligt liv. Jag kan inte ens tänka mig hur glada dina barn är att det till sist blev någon ordning. Nu har ni börjat en resa tillsammans, där du ständigt bevisar för dom att du är någon att räkna med, att lita på! Nej fy faan... vad jag är imponerad av dig! I varenda blogg bevisar du hur stark du är. Vilken beslutsamhet du har. Du kan fanimej bestiga Mount Everest, utan att ens vara i närheten av den förbaskade knölen!

Högaktningsfullt

Mia

skriven
#8: peter

Hua... tack... blir nästan en smula blyg när jag läser vad du skriver... jätteglad men blyg L... jar tror faktiskt på fullt allvar att jag är en rätt vaaaaaanlig kille... kanske är det lite lättare för oss som sett den mörka sidan att uppskatta den ljusa...



... jättestort tack för dina fina ord.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :