Årets bästa...

... bad... igen!!!

Ja jävlar... vilket häftigt bad vi fick idag på ett Tylösand där det blåste en varm stark vind och det gick helt ljuvliga vågor... vi snackar riktiga bodysurfvågor av ett slag som jag inte är bortskämd med i detta landet... senast jag fick smaka på sådana vågor var när jag var i...


... Indien förra året.

Men idag var jag inte i Indien även om denna dagen påminde en hel del om mina dagar i Indien... för precis som jag gjorde där så började jag denna dagen med ett yogapass... innan jag fick i mig lite käk på ett hak sidan om stranden (Punch ligger ju bara 100 meter från stranden)... och precis som i Indien så kunde jag känna sinnesro på stranden... om det beror på yogan eller på stranden vet jag inte... möjligtvis kombinationen *L*.

Vinden var frisk... men varm och skön... vattnet var inte så kallt och det var helt underbart att få bodysurfa på de fina  och riktigt STORA vågorna... och det är fantastiskt att det även denna dag visade sig att jag råkade befinna mig på precis rätt ställe vid rätt tid... och det känns konstigt att jag hade ett motstånd till yogan i morse... allra helst nu när jag sitter med facit i hand... efter ännu en helt fantastisk sommardag på Tylösand... kanske borde jag stanna kvar en kväll och se solen sjunka ner i havet... precis som i Indien...

Kommentera inlägget här :