Ensamma...

... är vi inte längre.

Nä ensamma är vi verkligen inte... inte vi som gör saker tillsammans... och visst är det väl ändå fantastiskt att det är de lite mer "flippade" sakerna som tydligast visar mig det... vi var...


... inte så många på stranden idag... nä det var nästan bara vi...

... vi som gör flippade saker tillsammans... som att åka till stranden en lite småregnig dag... och upptäcka att idag var en helt fantastisk dag på stranden... att det faktiskt var en av de bättre dagarna... och att det gick alldeles utmärkt att bada även då det regnar lite... jag är så jävla tacksam för att vi är några stycken som har bestämt oss för att åka dit varje dag... för jag hade inte fixat det ensam... det kanske såg ut som om vi var ensamma på stranden idag... men jag lovar er... ensamma var vi inte... vi hade varandra... och vi delade en fin dag... en upplevelse som måste upplevas för att förstås...

... och nu sitter jag här hemma i mitt hus... fylld av någonting vackert... en upplevelse av andligt format... en närvaro i livet som jag fick med mig från stranden... en känsla av gemenskap... med livet...

Kommentera inlägget här :