Gör om...

... gör rätt.

Jag har haft ett lite skumt mående den senaste tiden... lite orkeslös och inte riktigt på "tårna"... och det skrämmer mig... jag är inte van vid att vara oengagerad... eller att inte ha lust med någonting... och det är lite skrämmande hur denna känsla kommer smygande lite i taget... så att förändringen inte riktigt märks föränn den har skett... och då känns det som om det är ett naturligt tillstånd för mig... och det är det inte... tro mig.

Jag vet att ingen annan än jag själv kan ändra detta... och eftersom jag är en så himla rik människa så har jag kunnat be om hjälp idag för att få en förändring till stånd... jag har ju en sponsor... som säger självklara saker till mig... som... 

... gör om och gör annorlunda.

Så nu ska jag ta på mig mina positiva linser... låta nyfikenheten ta över och göra lite annorlunda... det behövs inte så mycket för att få till stånd en förändring... och som vanligt så startade det med ett accepterande av verkligheten... och små enkla grejer... som att dammsuga ett golv, diska...


... och att få bädda en säng med nya lakan, örngott och påslakan...

... jag känner hoppet komma tillbaka... en riktig skön känsla... och jag ser fram emot resten av mitt liv med tillförsikt... mina drömmar vaknar till liv... och kanske, kanske får jag tag på en Zlatan-tröja när jag är i Barcelona... inget känns omöjligt längre... livet med ett program och en sponsor är fantastiskt... jag är rik... förbannat rik...

Kommentarer :

#1: Elvira

..å inte bara rik, utan klok också..för du har självinsikt..(heter det så?)

Ska ringa min med, men nu är det ju så där sent..igensuck



När åker du till Barcelona ? Snart ju..förresten, den 5:te va det nog..?



Hur länge är ni kvar på stranden förresten?

Kanske snart dags att göra en planering, tar med mig en jobbunge eller två, tror de skulle gilla en utflykt..



Hur som helst, sov sött i dina nya lakan



Kram kram

skriven
#2: Sniglon

Visst är det bra;) GOGR;)

skriven
#3: peter

Den är kanon... och de är väl tur att vi har varandra att lära oss av... det är tillsammans som vi är kloka...



... vi är kvar på stranden nästa vecka också sen tar jag semester... och jag drar till Barcelona den 14 augusti tror jag... något sånt iallafall... kom gärna och hälsa på oss på stranden i nästa vecka...



(((kram)))

peter

skriven
#4: Sniglon

Skulle gärna, men ekonomin tillåter ungefär att jag åker 2 hållplatser på spårvagnen;)))



skriven
#5: peter

Ekonomi är ibland riktigt förlamande jobbiga grejer om du frågar mig...



... hoppas att det är fint där hos dig när du åkt två hållplatser...



(((kram)))

peter

skriven
#6: Anonym

Nämen grattis, det låter som att det är första gången du bytar lakan måste vara en underbar känsla och som vanligt så är det väl föreningsbidraget som kommer till använding. Tack soc för resan också, jag får tack o love batale den resan själv, vilket svider samtidigt som det känns att det är på riktigt, jag har abetat och sparat ihop tilldenna resa hela året. men är man en bluff s¨är an det fullt ut. grattis till din förmåga eller oförmåga till att inte unna känna vad som är rätt och rätt.

skriven
#7: Anonym

din feta bluff, hade lätt kunnat gå en rond i ringen med dig. tolv ronder, så hade vi kunnat ta ett setg för vejre rond. så hade jag kunnat säka dig sakta,sakta men smärtfullt

skriven
#8: peter

suck

skriven

Kommentera inlägget här :