Överraskningar...

... kommer oftast oväntat.

Det är väl kanske själva grejen med just överraskningar... att de är oväntade... som igår... vi satt på stranden som vanligt och då har vi ju våra ritualer... struktur är kanske ett bättre namn... ni vet att åka samma tid varje morgon... slå upp vår camp... här har det faktiskt skett en liten förändring de senaste två dagarna då det blåst ganska mycket och vi har flyttat in bland dynorna för att inte blåsa bort... men ändå... vi ligger där och käkar vår frukost... och bara är... att vara på stranden handlar väldigt mycket om att... bara vara... här och nu...

... igår var inget undantag... och eftersom det är lite mulet och blåsigt så är vi ju konstigt nog ganska ensamma på stranden... väldigt underligt egentligen eftersom det är sååååå himla vackert och en sååååå häftig naturupplevelse... men nu kom jag ifrån ämnet... överraskningar... för helt plötsligt så händer det... kolla denna filmen och förstå vår reaktion när vi satt med gapande munnar och bara stirrade...

 
... en närmast overklig upplevelse.

Och det var allt... efter denna upplevelse så syntes det inte ett endaste spår på stranden... nä allt var precis som vanligt...


... en lite mulen sommardag på stranden i Tylösand.

Idag är en stor dag för mig... jag ska iväg till ett jätteroligt möte med en människa som jag tycker mycket om... det var länge sedan vi sågs sist eftersom hon bor på anrda sidan jorden... och det är ju en liten bit att åka... ja detta ser jag verkligen fram emot... och naturligtvis så drar vi väl iväg och käkar en bit på Tylösand... vårt paradis i Halmstad om ni frågar mig...

Kommentarer :

#1: Sniglon

Vilken vacker bild!



Hoppas Ert möte blir fint!



kram

skriven
#2: peter

Det är jättevackert på Tylösand... jag kan varmt rekomendera ett besök där L...



... och det var verkligen skoj att träffa syrran...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Sniglon

Ja, systrar ÄR bäst<3



kram

skriven
#4: Sniglon

Ja, Systrar ÄR magiska<3



kram

skriven
#5: Sniglon

Flåt- det blev dubbelt;)



Men va sjutton dom är ju så bra, så dom förtjänar det;))



kram

skriven
#6: peter

Såklart L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :